Tegnap megírtuk, hogy a holland légitársaság egy szupercuki kutyát alkalmaz; a munkatárs feladata a gépen felejtett tárgyak visszaszolgáltatása az utasoknak. Túl szép volt, hogy igaz legyen. A cég titkos fegyvere annyira titkos, hogy nem is létezik.
A beagle nem más, mint egy fizetett (?) statiszta.
A reklámot készítő ügynökség azóta közölte, hogy a beagle afféle kabalaállat: a keresőkutyával pusztán illusztrálni akarták a talált tárgyakkal foglalkozó részleg hatékonyságát, valamint azt is, hogy a légitársaság mennyi mindent megtesz az utasokért. Ám arról nincs szó, hogy az állomány részét képezné a négylábú kolléga.
A marketinghúzást részben (tegnapig) maximálisan sikeresnek nyilváníthatjuk: a kutyát imádták, a videó vírusként terjedt. Más kérdés, hogy a tény, miszerint kamu az egész, mennyire pozitívan csapódik le az ügyfelekben.