Talán kevesen emlékeznek, de körülbelül akkor, amikor Isaiah Mustafa a férfi piperecikkek hivatalos arca lett, egy másik, hasonló humorú kampányt is forgattak a brutálisabb kiadású “nagy testvérével”.
Az Old Spice Pasi azóta epikussá dagadt marketingtörténete ellenére sokan úgy gondolják, jogtalanul bitorolja a címet, és valójában A feláldozhatók Sylvester Stallone vezette csapatának (izmait elnézve szó szerint) oszlopos tagja a szépségápolási termékek igazi emblematikus figurája.
A két híresség ambíciói és karrierje biztosan mutat hasonlóságot, hiszen mindketten amerikai focistaként kezdték, majd színészi babérokra törtek, és ránézésre is mintha ugyanannak a pasitípusnak a kétfajta variációját látnánk.
Mindenesetre őrült Terry újra az Old Spice hirdetésében feszít, egy szokásos fárasztó viccet elsütve, amikor a figyelmetlen fogalmazás miatt a maradék szürkeállománya is felrobban. Ennek eredményeképpen meggyőződhetünk róla, milyen egy igazi izomagyú kolosszus.