Light

Maci Laci és KITT egy reklámban

Ehhez kellett egy igazán ízletes joghurt, no meg számtalan számítógépes trükk. Kis tinik és nagykamaszok együtt élvezhetik!

Bár hazánkban is ismertek, különösen a német nyelvterületen az igazán népszerűek a bajor Müller konszern tejtermékei. Tévés hirdetéseik rendszerint családcentrikus egyszerűséggel és az egészséges táplálkozásra való felhívással telítettek.

Ezért is meglepő legújabb szpotjuk, melyben pénzt és paripát nem sajnálva eltávolodtak a megszokott kliséktől és inkább mindenki által jól ismert “arcokat” vetettek be.

Így már az első pillanatban feltűnik Michael Knight (David Hasselhoff) egykori elmaradhatatlan társa, KITT, a beszélő autó a Knight Rider sorozatból, de csak azért, hogy az őt megbírságoló rendőr egy kedves mechanikus szörny segítségével Maci Lacivá változzon.

Innen aztán népszerű medvénk segítségével és a mókás gömbszörny vezényletével beindulnak az események, melyek során minden járókelő egy varázsütésre bolondos figurává, a már Magyarországon is megjelent Mr. Men gyerekkönyvek sztárjává változik; valamint kameószerepben feltűnik néhány egyéb animációs figura.

Így is lehet ízletes és egészséges terméket reklámozni, nem csak a hagyományos, konzervatív módon!

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik