Bár hazánkban is ismertek, különösen a német nyelvterületen az igazán népszerűek a bajor Müller konszern tejtermékei. Tévés hirdetéseik rendszerint családcentrikus egyszerűséggel és az egészséges táplálkozásra való felhívással telítettek.
Ezért is meglepő legújabb szpotjuk, melyben pénzt és paripát nem sajnálva eltávolodtak a megszokott kliséktől és inkább mindenki által jól ismert “arcokat” vetettek be.
Így már az első pillanatban feltűnik Michael Knight (David Hasselhoff) egykori elmaradhatatlan társa, KITT, a beszélő autó a Knight Rider sorozatból, de csak azért, hogy az őt megbírságoló rendőr egy kedves mechanikus szörny segítségével Maci Lacivá változzon.
Innen aztán népszerű medvénk segítségével és a mókás gömbszörny vezényletével beindulnak az események, melyek során minden járókelő egy varázsütésre bolondos figurává, a már Magyarországon is megjelent Mr. Men gyerekkönyvek sztárjává változik; valamint kameószerepben feltűnik néhány egyéb animációs figura.
Így is lehet ízletes és egészséges terméket reklámozni, nem csak a hagyományos, konzervatív módon!