Nekünk Axe, de az ausztráloknak és az angoloknak Lynx. Reklámjaiban elég, ha a főhős a márka dezodorjait és tusfürdőit használja, máris védjegyszerűen tapadnak a csajok, legyen akár az utcán vagy a strandon emberünk.
Tűnjenek bármilyen egyszerűnek, néha bárgyúnak is hirdetései – amelyek közül szinte biztos, hogy mindenki látott legalább egyet –, 1983-as bevezetése óta az Axe tíz Arany Oroszlánt nyert velük Cannes-ban, ami több mint figyelemreméltó.
Legújabb kampányukhoz egy oktatóvideót készítettek a labdajátékok egyik legdurvább vállfájához, a rögbihez, de úgy, hogy kihagyták a sportág macsóit és helyükre szemrevaló fehérnépet tettek, akiknek mozdulatait le is lassították rendesen, természetesen hangsúlyozva a gömbölyű formákat.
Nem is valószínű ezek után a díjeső, mindenesetre vírusmarketingnek kiváló a húzás.