Light

Kemény motorosok a Carlsbergtől

"Ne ítélj elsőre!" Mindenkinek megvan a Nestlé ronda és finom édességének, a Chokitónak a legendás szlogenje? Ez valami hasonló lesz.

A dán sörmárka ezúttal nem hazájában, hanem a belga fővárosban, Brüsszelben forgatott egy vírusvideót kísérleti jelleggel. Ott talán durvább figurák teremnek, ki tudja? Bár mint látni fogjuk, az anyag pont az előítéleteket veszi célba.

Teszi ezt elég humoros formában, amikor egy moziterem sorait tetoválásokkal szénné varrott, szőrös vagy éppen kifejezetten szőrtelen, zordon kinézetű, marcona és nehéz alakokkal, a kétkerekű vasparipa szerelmeseivel tölti meg nézőként.

A teszt lényege, hogy összesen két ülést hagytak szabadon és egy be nem avatott páros tagjainak – akik értelemszerűen csak oda tudnak leülni – reakcióját figyelik. Az első meghökkenést általában a pókerjátékosokat idéző, illedelmes pléhpofa felöltése követi, no de eloldalognak, vagy sem?

A bevállalós szerencsések természetesen jutalomban részesülnek egy-egy üveg itóka képében.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik