Light

Rosszkor felpisszentett sörök

Az "árpalevet" reklámozó dupla dózis – egy az üveges, egy pedig a dobozos göngyöleghez készült – újfent az erősebb humor képviselője.

Korábban a témában:

Fordult már elő velünk, hogy nem a megfelelő pillanatban nyögtünk be egy poént, és senki sem nyihogott velünk önfeledten? Ért már bennünket vád a szeretteink, a hozzátartozóink, netán a barátaink közül valakitől, hogy nem figyelünk rá eléggé?

Csodálkoztunk már magunkban egy adott szituációban azon, vajon miért néz ránk a másik úgy, mintha mi lennénk az a bizonyos sokat emlegetett elefánt a porcelánboltban?

E két reklám szereplői is így járnak, pedig csak egy jó pofa italra vágyva bontják fel maguknak a “folyékony kenyeret”.

Más kérdés, hogy a páros esetében éppen azt a rossz hírt kapja, majd közli barátjával a sérült balerina, hogy sohasem lesz képes többet táncolni; a bulizó lánytrió egyik tagjával pedig pont azt közli az édesanyja telefonon, hogy az apjának van egy másik, eddig titkolt családja…

Többé nem fordulhat elő, hogy alkalmatlan, vagy kellemetlen helyzetben nyitjuk ki a kedvenc innivalónkat. Erről gondoskodik az Andes márkájú nedű legújabb fejlesztése, amely jelez a megfelelő időpontban. Azaz amikor jéghideg a csomagolás aranysárga beltartalma.

Ajánlott videó mutasd mind

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.