HIRDETÉS
Light

Elfogyott a tej – újabb fura japán reklám

Az alapvető élelmiszer nem túl egyértelmű hirdetése. Bár Japánban minden egy picit szokatlanabb számunkra, ez a fajta promotálás nem kicsit, hanem nagyon az lesz.

Japánul még egy csöppet nehézkesen értünk, ezért nézzék el nekünk a kedves netlakók, hogy nem részleteznénk az alábbi, a felkelő nap országából származó reklám szövegét.

Feltételezhetően tejfogyasztásra buzdítja a célközönséget a hirdetés, amelynek azért van egy-két, nem csak első blikkre súlyosan maradandó jelenete.

Valószínű, hogy az alkotók azt szerették volna hangsúlyozni, hogy a tej az egyik legfőbb vitamin- és ásványi anyag forrásunk az táplálékok között. Biztosan ezért is pakolták tele extrém, kísértetfilmeket és harcművészeti mozik mozgásvilágát idéző képsorokkal a szpotot.

Így legalább a teljes érthetetlenség, és totális értelmetlenség kultúrkörében is meg tudtak merítkezni a nem túl magas művészet során, illetőleg mindenki számára egyértelműsíteni tudták, hogy maguk sem voltak tisztában saját szándékaikkal.

Ajánlott videó

0 seconds of 0 secondsVolume 0%
Press shift question mark to access a list of keyboard shortcuts
00:00
00:00
00:00
 
Olvasói sztorik