Kultúra

Harmincéves reklámok jósolták meg a Netflix és az internet körül forgó mindennapjainkat

Youtube
Youtube
Az AT&T már 1993-ban tudta, hogy mi vár ránk 2024-ben.

Az elmúlt évtizedek profetikus regényei, filmjei, illetve tévéreklámjai sokszor képesek voltak megjósolni, hogyan is fogunk élni 2024-ben, kevés esetben sikerült azonban annyira hajszálpontos állításokat tenni, mint az amerikai AT&T 1993-ban született You Will-kampányának, amihez a pályáját zenei klipekkel indító, majd többek közt a Hetedik, a Harcosok klubja, vagy épp A tetovált lány és Holtodiglan rendezője, David Fincher készített rövid reklámszpotokat.

A Magnum karakterével ikonná vált Tom Selleck hangjával narrált rövid klipek kérdéseket tesznek fel, amikre mindig ugyanaz a válasz:

Fogsz! És a cég, ami elhozza ezt neked: az AT&T.

A kérdések többek közt a következők:

  • kölcsönöztél már könyvet több ezer mérföldes távolságról?
  • keltél már át az országon anélkül, hogy megálltál volna útbaigazítást kérni?
  • küldtél már faxot bárkinek a tengerpartról?
  • fizettél már valaha útdíjat anélkül, hogy lassítottál volna?
  • vettél már koncertjegyet automatából?
  • néztél már filmet úgy, hogy azt bármelyik percben elkezdheted?
  • ellenőrizted már, hogy minden rendben van-e otthon, mikor nem vagy otthon
  • kaptál már telefonhívást a csuklódon?
  • nyitottál már ki ajtókat a hangoddal?

A videotelefonálás, illetve teljes kórtörténetünk egy kártyán való tárolását is felvető reklámok itt láthatók:

Ajánlott videó

Olvasói sztorik