Augusztus 20-án a tervek szerint bemutatta a TV2 minden idők legdrágább magyar filmjét, a Petőfi-filmként is ismert Most vagy soha!-t. Annak ellenére, hogy a kezdési időpontot előzőleg eltolták, nehogy ütközzön a tűzijátékkal, a film tévés premiere nem aratott nagy sikert.
– derül ki a Nielsen piackutatási adataiból, amit a hvg.hu szemlézett.
A felmérés szerint augusztus 20-án a legfontosabb célcsoport körében (ez a 18 és 59 év közöttieket jelenti) a Most vagy soha! 10. helyen végzett. Olyan műsorok előzték meg, mint az esti tűzijáték közvetítése, több csatorna híradója, az RTL Fókusza, az István, a király rockopera, illetve a Raya és az utolsó sárkány című animációs mesefilm.
A négyévesnél idősebb, tehát jóformán a teljes lakosságot mérő adattábla szerint pedig még hátrébb, a 16. helyen végzett. Itt az előbbieken túl olyan programok is megelőzték, mint a köztévé Világhíradója vagy a Hungarikum Gálakoncert.
Volt azért siker is: a 4+-os célcsoportban, alig ezres különbséggel, de a Most vagy soha! lenyomta Raya és az utolsó sárkányt.