Az utcai reklámok hosszú évszázadok óta a mindennapok velünk élő részei, közülük kevés képvisel azonban olyan művészi értéket, mint a spanyol kis- és nagyvárosokban ma még százszámra tetten érhető csempeképek, amik a legkülönbözőbb – sokszor már hosszú évtizede óta nem kapható – áruk megvásárlására ösztönzik a nézőt.
Ilyen az alig harmincezres kisváros, Xàtiva főutcáján álló egykori modernista benzinkút-épület százéves dísze, amin
– fedezte fel ottjártakor a Plakátfiúként ismertté vált magyar gyűjtő, Badits Marcell.

A horrorba illő plasztikus kép egy ajtó felett kapott helyet, épp a városka turisztikai irodájának bejáratánál, így napi szinten találkoznak vele a turisták:

A hasonló autóipari reklámok nem példa nélküliek: az ország túlsó, nyugati oldalán lévő Sevillában száz évvel ezelőtt működő autókereskedők egyike például úgy döntött, hogy a Big Six nevű modell (1921-1927) eladásait egy hasonló, bár jóval nagyobb méretű képpel próbálja meglökni.
Ennek a feladatnak a megoldására a város egyik legfontosabb csempegyáros cégét kérte fel, ami néhány héttel később, egy, a város szívében álló borkereskedés mellett falra helyezte



A mű annyira ragaszkodott a falhoz, hogy nem csak a modell gyártásának 1927-es befejezését, de az autószalon bezárását, a csempeüzem hatvanas évekbeli eltűnését, majd a Studebaker a Packardba való 1967-os beolvadását is túlélte, néhány évvel ezelőtt pedig egy restauráláson is átesett. Ma minden nap hangtalan elektromos autók, illetve gyalogosok tömegei haladnak el előtte.

