A Netflix vezérigazgatója, Ted Sarandos reagált a rajongók felháborodására, mely annak kapcsán lángol fel újra és újra, hogy a streamer egymás után jelenti be közönségkedvenc sorozatok lezárását, már beígért vagy biztosnak hitt folytatások elmaradását. Sarandor szerint a Netflix soha nem kaszált még el sikeres sorozatot, és a szóban forgó szériák jószándékúak voltak ugyan, de nagyon kicsi közönséget szolgáltak ki nagyon nagy büdzséből.
A Netflix az utóbbi időben egymás után haragította magára a közönséget, miután bejelentették több népszerű sorozatukról, hogy azok nem folytatódnak tovább: többek között a Warrior Nun, az Újra szingli, az 1899 is a közelmúltban kapott kaszát. Ugyanakkor Sarandos szerint, ha egy sorozat képes kis büdzséből szólni kis közönséghez, vagy nagy büdzsével nagy közönséghez, akkor a végtelenségig folytatódhat, példának pedig a Squid Game-et hozta fel, ami pici regionális projektként és marketingerőfeszítések nélkül lett globális siker.
Ám a sokszor komoly kritikai sikert is hozó kis rétegsorozatok törlése nyomán a felhasználók időről időre csalódásuknak adnak hangot: a #CancelNetflix azaz nagyjából #TöröldANetflixet címke a Twitteren évek óta nem kopik ki a felkapott címkék közül, a Netflix pedig, ami a feltörekvő filmesek mentsvárának és a kísérletezés forradalmi terepének számított, alighanem rövidesen elveszíti ezt a státuszát, hisz aki sorozatot fejleszt, az a legritkább esetben gondolkodik csak egyetlen évadban. A dolog persze nem meglepő, arról, hogy a Netflix nem bírhatja örökké azt, hogy ekkora pénzeket költsön tartalomra, már mi is cikkeztünk.