Kultúra

Két díjat is nyert a magyar kampány Cannes-ban

Két bronz oroszlánt nyert a Cannes Lions fesztiválon a „Nyitott polcok” reklámkampány. Az Írók boltja és az olvasás népszerűsítése céljából életre hívott kezdeményezést Média és Social kategóriában is díjazta a szakmai zsűri. A projekt keretében több mint 35 ismert közéleti személyiség, írók, költők, zenészek, színészek, rendezők, újságírók és gasztronómiai szakemberek engedtek bepillantást könyvespolcaikba kedvenc műveikkel, többek között Mautner Zsófi, Farkas Roland Wolfie a Punnany Massifból, Vámos Miklós és Fábián Janka. A bemutatott gyűjteményeket és irodalmi alkotások itt tekinthetők meg.

Óriási elismerés, hogy a kampányt a legnagyobb szakmai fesztiválon is díjazta a zsűri, ahol a legkomolyabb nemzetközi kreatív ügynökségek alkotásaival versenyzett. A projekt összesen 30 000 nevezés közül 4 kategóriában került shortlistre, amiből 2-őt szerencsésen díjra is váltott

– mondta Jedlicska Márton, a Wavemaker kreatív igazgatója.

Kiemelt kép: Mohai Balázs

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik