Az Arany Ászokot is gyártó Dreher Sörgyárak marketingesei úgy gondolták, hogy a félbarna kampánya alatt nagyon durván oda kell csapni a haldokló PC-nek, ha már Milo is Budapestre jön, ugye.
Azt nem tudni, hogy a szünetben elnyomott félbarnás poénok után hogyan jutottak el a dolgok a megvalósításig, majd a kivitelezésig, meg úgy egylátalán: hány döntéshozón ment keresztül a vicc. Az biztos, hogy volt, akinél átütötte az ingerküszöböt, mivel a reklámanyagról készült kép pár dühös szó kíséretében fel is került a Dreher Facebook-oldalára.
Frissítés
A Dreher Sörgyáraktól a következő levelet kaptuk, amelynek a vonatkozó részét változtatás nélkül közöljük:
Köszönjük az észrevételt. Az ominózus plakát egy közel egy évtizedes kampányból származik, amelyet már semmilyen formában nem használ a Dreher Sörgyárak Zrt, szerencsétlennek gondoljuk a kontextust, amely nem tükrözi cégünk értékrendjét. Amennyiben az illusztrációnak használt kép friss, kérjük a kép készítőjét, lépjen kapcsolatba velünk és tájékoztasson, hol található a közel tíz évvel ezelőtti kampányplakát, hogy megtehessük a szükséges intézkedéseket az eltávolítása érdekében.