A Julian Schnabel rendezte film egy graffitiművész viszontagságait mutatja be, melyet a hirtelen jött siker, a média és a művészvilág váratlan érdeklődése súlyosbít. David Bowie a nem kevésbé legendás Andy Warholt testesíti meg, akinek komoly szerepe van Basquiat, a graffitis végső útjában, közös alkotásaik, de még inkább Warhol halála nagy hatást gyakorolnak ugyanis a fiatal művészre.
David Lynch nagy sikerű sorozatának filmes folytatásában, mely Laura Palmer körüli nyomozás egy újabb szintjét, a lány utolsó hét napját mutatja be, Bowie egy Phillips Jeffries nevű ügynököt alakít, akinek felbukkanása alaposan megkavarja az amúgy sem nyugisnak mondható állóvizet.
A történet szerint John Blaylock (David Bowie) több száz éves egyiptomi vámpír párjával, Miriammal éjszakai klubokban vadászik áldozataikra, élik örök életüket. Egy nap azonban John az öregedés jeleit véli magán felfedezni, szerelme pedig elcsábít egy orvost, aki az öregedés megfékezését kutatja, és aki előtt fel kell tárni a titkaikat.
Christopher Nolan rövid időn belül kultikussá vált filmjében Bowie a legendás Nikola Tesla bőrébe bújik, aki az egyik bűvész számára feltalálja azt a gépet, amivel sikeresen lenyomhatja riválisát a lassan életre-halálra szóló harcban a nézők szórakoztatásáért.
Sarah szülei vendégségbe mennek, és rábízzák öccsét, aki azonban addig piszkálja őt, hogy nővére megátkozza és elragadja őt a Koboldkirály (David Bowie). Sarahnak tizenhárom órája van, hogy visszaszerezze öccsét, különben az örökre kobolddá változik.