Kultúra

Mobiljegy és új szponzor az idei Szigeten

Csak az ott töltött idő után kell majd fizetni, ígéri a fesztivál új szponzora. A szolgáltatás nemcsak a Vodafone-előfizetőknek lesz elérhető.

A Vodafone többéves együttműködési megállapodást kötött a Szigettel, amit várhatóan pénteken jelentenek be. Az idei Szigeten információink szerint bevezetik a mobiljegyet, amivel csak annyit kell fizetni, amennyit a fesztivál területén tartózkodunk.

Az Index információi szerint a Vodafone több évre szóló megállapodást kötött a Szigettel, de az együttműködés részletei egyelőre nem szivárogtak ki. Annyi biztos, hogy a Vodafone nevét nem veszi fel a fesztivál, a telekommunikációs cég hivatalosan „bemutatja kategóriás” főszponzor lett, vagyis ezentúl minden reklámban a cég nevével vezetik fel a rendezvényt.

A Sziget és a Vodafone külön jegy bevezetését tervezi, amit a parkolási díjhoz hasonlóan mobiltelefonnal lehetne fizetni, ráadásul nem napra vagy a teljes rendezvényre szólna, hanem percalapon számláznának, vagyis a fesztiválozó csak annyit fizetne, amennyi időt a rendezvény területén eltölt. Információink szerint a szolgáltatást nemcsak Vodafone-előfizetők érhetnék el, bármely szolgáltató telefonjáról lehetne ilyen jegyet vásárolni.

Ajánlott cikk:
A Vodafone lesz a Sziget főtámogatója (Index)

Ajánlott videó

Olvasói sztorik