Már folyik a vasárnapi, Budapest-Las Palmas járatról lemaradt csomagok közvetlen kézbesítése – közölte az MTI megkeresésére a Ryanair.
Mint korábban megírtuk, a fővárosi kormányhivatal azonnali, átfogó vizsgálatot kezdeményezett a légitársaság többszöri poggyászbotránya miatt. Két hete egyszerűen nem érkezett meg a járattal a csomagok jelentős része, így sok utas csomagok nélkül maradt a Kanári-szigeteken, múlt vasárnap pedig Budapesten közölték az utasokkal, hogy nem viszik el a csomagokat.
Bár a korábbi hírek szerint azt mondták az utasoknak, hogy túlsúly miatt nem viszik el az utasok csomagjait, a Ryanair most pakolási nehézségekre hivatkozott. A kormányhivatal vizsgálatával kapcsolatban annyit közöltek: minden, az esetet érintő megkeresésre válaszoltak.
Az állami hírügynökség emlékeztet, hogy a poggyász késése, megrongálódása, elvesztése, megsemmisülése esetén a légitársaságnak kártérítést kell fizetnie, ha megállapítható a felelőssége. A kártérítés összege utasonként 1130 különleges lehívási jog (SDR, 1 SDR kb. 390 Ft).
(Fotó: MTVA bizományosi / Faludi Imre)