Terjed a Facebookon egy bejegyzés, amelyben egy Tan Lekwijit nevű férfi elmeséli, hogy alázták meg egy ismerősét az egyik philadelphiai Starbucksban.
A férfi barátja, Sam beszédhibás, és már akkor borzasztóan érezhette magát, amikor kért egy kávét, és a barista így válaszolt neki,
Rendben, S-s-s-sam.
(Aki még nem járt Starbucksban, annak itt közbevetjük, hogy az ügyfelektől megkérdezik a keresztnevüket, amit rá is írnak a poharukra).
A férfi (mármint Sam) még aznap írt a Starbucks ügyfélszolgálatának egy e-mailt, amelyben elmesélte, milyen kedvesen bántak vele, a válaszüzenetben a cég képviselője elnézést kért, hogy „udvariatlanul” bántak vele azzal, hogy így írták a nevét; emellett felajánlott egy 5 dolláros (!) utalványt is.
Aztán elterjedt Tan Lekwijit posztja (amelyben elmondja, hogy nem ártani akar az alkalmazottnak, csak szeretné felhívni a figyelmet az ügyre, és arra, ahogy bánnak a beszédhibás emberekkel), és utána a Starbucks már nem engedhette meg magának, hogy ennyiben hagyja az ügyet. A BuzzFeednek nyilatkozva elmondták, hogy rendkívül sajnálatosnak tartják az esetet, és azt is, hogy ilyen szerencsétlenül próbálták kezelni azt. Az említett munkatárstól búcsút vettek, Sammel pedig felvették a kapcsolatot.
Kiemelt fotó: Thinkstock (illusztráció)