Aaron eleinte úgy érezte, mintha pattogatott kukoricát enne kenyér helyett, de amikor kiköpte a szájában lévő falatot, rá kellett jönnie, hogy nagyot tévedett. Egész konkrétan zöld üvegszilánkokkal találta szembe magát.
Jogosan dühödött fel Aaron, így egyből visszament az üzletbe, és már hívta is az ügyfélszolgálatot. Több panaszlevelet is írt, de a különböző osztályok egyik helyről a másikra küldték a férfit és az ő levelét. Ez így ment majdnem egy hónapig. Nem csoda, hogy ilyen bánásmód után félrevezetve érezte magát.
A pékség csak egyszer érdeklődött Aaron Dusenberry iránt, akkor is csak arra voltak kíváncsiak, hogy az esettel kapcsolatban volt-e már orvosnál, de ami még fontosabb, ügyvédekkel beszélt-e már? Aaron nem az a fajta ember, aki perrel old meg bizonyos problémákat, mert ha így lenne, már rég felkereste volna ügyvédjét. Mostanra azonban már nem látott más megoldást, így kénytelen volt a médiához fordulni.
Aaron semmi mást nem akart, csak egy bocsánatkérést. A cég, azóta már küldött egy emailt a 10News szerkesztőségének, melyben annyit írnak: még keresik az ügy részleteit – írja a 10News.