A virtuális krízisközpontokon keresztül elérhetők az információk például a segélyszámokról és az iható vízről, de a közösségi portálokon egyre többen ajánlanak fel átmeneti szállást is a túlélőknek. A keddi, 6,3-es erősségű földrengés áldozatai és túlélői virtuális krízisközpontként használják az internetes felületeket.
A Google egyik aloldalán a kormánytól, Christchurch városának hatóságaitól és az új-zélandi Vöröskereszttől érkező információkat foglalják össze. Az oldalra feltették a segélyszámokat, valamint egy keresőprogramot, amelyben név szerint lehet az eltűntek után kutatni, illetve jelezni lehet, ha valakinek híre van egy eltűntként kezelt személyről. Egy John Bing nevű férfiról valaki azt írta, hogy a rázuhanó törmelékek miatt halálos sérüléseket szenvedett, míg mások úgy tudják, hogy a Telecom nevű cég más alkalmazottaival együtt biztonságban és jól van. A Twitter közösségi portálra szintén folyamatosan érkeznek az eltűntekről szóló hírek.
Az eq.org.nz oldal külön kategóriákban és térképen jelzi a különböző területeket érintő egészségügyi információkat, beszámol az épületkárokról, valamint a szolgáltatások, például az iható víz és az elektromos áram hozzáférhetőségéről is.
A Facebook közösségi portálon két nagy csoport is próbál segíteni. Az egyiknek már 70 ezernél is több tagja van, az oldalon minden hivatalos információt közzétesznek, de olyan is van, aki felvetette egy jótékonysági árverés ötletét is.