Közélet

A Fidesz többet költött Facebook-hirdetésekre, mint az ellenzéki pártok összesen

Korábban a témában:

A magyar pártok közül messze a Fidesz költött legtöbbet hirdetésre a Facebook-on március óta, csaknem százmillió forintot. Ez több, mint amennyiért az ellenzéki pártok összesen reklámozták magukat a legnagyobb közösségi oldalon — számolt be az RTL Híradó szerda esti kiadásában.

A kommunisták minden ott lesznek, legyünk ott mi is

– ezt mondta Orbán Viktor az egyik olyan videóban, amelyet meghirdettek a legnagyobb közösségi oldalon. A felvételt október 3-13. között reklámoztatta a kormánypárt.

A videó kizárólag a 18 évnél idősebb, főleg budapesti felhasználók hírfolyamában jelent meg.
A közösségi oldaltól származó adatok szerint a politikusok közül Karácsony Gergely költötte a legtöbb pénzt Facebook-hirdetésre, ő csak nem 30 millió forintot szánt hirdetésre. Ezzel szemben Tarlós István korábbi budapesti főpolgármester egyet sem vásárolt.

Az RTL Klubnak nyilatkozó szakértő arról beszélt, hogy a pénz nem minden. Szegeden például a Fidesz által támogatott jelölt, Nemesi Pál csaknem 9 milliót költött Facebook-hirdetésre az önkormányzati választások előtt, a későbbi nyertes, Botka László viszont jóval kevesebbért, csaknem 800 ezerért kampányolt a Facebookon.

Kiemelt kép: MTI/Kovács Attila

Ajánlott videó mutasd mind

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

A cikkhez ide kattintva szólhatsz hozzá.
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.