Összesen 38 tétel szerepel Rezesova híváslistáján nagyjából másfél óra alatt, attól kezdve, hogy az északi országhatárhoz közeli novajidrányi bázisállomás észleli a mobilját 3 óra 12 perckor a baleset valószínűsíthető időpontjáig, 4 óra 45-ig – derül ki a szlovák milliomosnő híváslistájából, amely a hvg.hu birtokába került. A lap azt írja, a közel negyven valamilyen típusú mobilkommunikációba még bele sem számolták a listán szintén szereplő GPRS adatátviteleket, illetve a magyar szolgáltatótól érkező, vélhetően rendszerüzeneteket.
A híváslisták, illetve az ezekről készült rendőrségi jelentés alapján nyilvánvaló, hogy a balesetet megelőző órákban a Szlovákiából Magyarországra autózó Rezesova folyamatosan mobilozott, méghozzá ugyanazzal az öt személlyel: oda-vissza keresik egymást, sorra jönnek az SMS-ek, van, hogy nem veszi fel annak a hívását, akivel 2 perccel korábban beszélt. A listában nagyon sok a továbbirányított hívás, vélhetően a bekapcsoló hangpostára.
Az utolsó perc
A telefonálók között volt vélhetően az asszony párja, aki többször is hívta a baleset előtt, egyes hívások között alig néhány perc telt el, a beszélgetések pedig csak másodpercekig tartottak. A karambol a szakértők szerint 4:45 körül történt, a férfitól érkező utolsó hívás pedig 4:45-kor futott be.
A nyomozás alatt a lap információi szerint senkit nem hallgattak ki azok közül, akik – gyakorlatilag a baleset percében is – mobilon kommunikáltak, vagy kommunikálni próbáltak Rezesovával, pedig ők valószínűleg tudják, milyen állapotban vezetett, illetve magyarázattal szolgálhattak volna arra, miért hívogatják többen folyamatosan.
Új szakértő
A négy ember halálát követelő baleset több mint egy éve, augusztus 21-én hajnalban történt az M3-as autópályán. Az ittas nő, Eva Rezesova terepjárójával egy kocsinak ütközött: hátulról szaladt bele a járműbe, amely így nekicsapódott a szalagkorlátnak. Az autó kigyulladt, benne négy utasával. Hárman bennégtek a kocsiban, negyedik társuk két nappal később, a kórházban belehalt sérüléseibe.
Szeptember végén a bíróság úgy döntött, elfogadja a védelem indítványát, és új műszaki szakértőt rendelnek ki. A milliomosnő és ügvédje vélhetően azt igyekeznek bizonyítani, hogy a szlovák sofőr – bár valóban gyorsan hajtott – nem tudta volna elkerülni az ütközést, mert a vétlen autó kihajtott elé.