Elmúltak már azok az idők, hogy egy cég alkalmazottja ne panaszkodhasson a rossz munkakörülmények miatt. Olvasónk szerint tegnap reggel több 18-as és 56-os villamos is kimaradt, illetve késett, amit nem tudtak mire vélni. A megoldás a hangosbemondón keresztül érkezett: A villamosvezető az új vezérigazgató ígéreteit ismertette az utasokkal, amik eddig nem igazán teljesültek:
Kedves BKV-figyelő!
Ma (X. 14.) késő reggel Hidegkútról szerettem volna bejutni a Moszkva térre, de ebben hátráltatott, hogy az elvileg sűrűn járó 18/56-os villamosok eléggé esetlegesen indultak csak el, illetve érkeztek meg. Több járat egyszerűen kimaradt, nem kis felháborodást okozva az utasok körében.
A Nagyhídnál aztán kiderült, miért volt mindez, a villamosvezető ugyanis a következő szózatot intézte az utasokhoz:
“Tisztelt utasaink! Elnézésüket kérjük a járatkimaradásokért, de a Kocsis István által ígért támogatások nem érkeztek meg, így alkatrészhiány miatt a villamosok nem tudnak kellő számban forgalomba állni.”
Mindezt a 18-56-59-61-es vonalakat gyűjtő Szépilona kocsiszínben, ahol eddig mindig nagyon figyeltek, hogy a legkisebb fennakadás se lehessen a forgalomban. Lehet, hogy szólni kéne Kocsis úrnak, hogy hiába tejel jól neki a tehén, mert ha nem ad neki néha napján enni, akkor bizony megdöglik. Persze valószínűleg addigra Kocsis úrnak lesz annyi pénze, hogy mindez teljesen hidegen hagyja.
Üdv: M.