Tech

Egy nyereménybe kerül minden adatunk

A legtöbben nem bánják, ha egy online nyereményjátékban csak adataik megadása után vehetnek részt.

Töretlenül hatékony elérést biztosítanak az e-mail marketing eszközök, legalábbis ez derült ki a KutatóCentrum legfrissebb E-Mail Marketing Report felméréséből, ami az elektronikus reklámlevelek, hírlevelek és nyereményjátékok megítélését vizsgálja évről évre.

A megkérdezetteknek mindössze 3 százaléka nyilatkozott úgy, hogy még nem játszott és a jövőben sem szeretne online nyereményjáték részese lenni. A megkérdezettek fele legalább részben egyetértett azzal az állítással, hogy minden lehetőséget megragad a nyerésre, az is kiderült, hogy fontos a kisorsolt díj is: a válaszadók 72 százaléka a felkínált nyereményt is figyelembe véve dönt arról, hogy részt vesz-e az adott játékban vagy sem.

A nyereményjátékra regisztrálók mintegy kétharmada az adatait is szívesen megadja, ha esélyt lát a nyerésre. Györfi Anna, a KutatóCentrum kutatási projekt menedzsere kiemelte, hogy az egyes korcsoportokat vizsgálva kiderül, a fiatalok valamivel bizalmatlanabbak. “A 18-24 évesek 21 százaléka regisztrált már valaha nyereményjátékra nem valós adatokkal, míg az idősebbeknek mindössze 10 százaléka.


(Forrás: KutatóCentrum)

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik