Tech

Egyre elégedetlenebbek az iPhone 4S-tulajdonosok

Úgy tűnik, hogy elszállt a rózsaszín köd, a neten egyre többen zúgolódnak.

Az amerikai megjelenés óta lassan két hónap is eltelt, s bár akkor az első hétvége alatt négymillió telefont sikerült értékesíteni, a Crimson Hexagon elemzése szerint vége a mézesheteknek, a felhasználók egyre kevésbé bocsátják meg a hiányosságokat.

A vállalat a Twitter kétmillió, témába vágó bejegyzését vizsgálta át, és arra a megállapításra jutott, hogy bár a tweetek 37%-a alapvetően pozitív hangvételű volt, 29% kifejezetten elégedetlen – elsősorban a Siri, másodsorban az akksi okoz fejfájást.


Forrás: Crimson Hexagon

Az Apple számára külön rossz hír, hogy a negatív reakciók aránya november közepe óta csak nőtt, annak ellenére, hogy az akkumulátorral kapcsolatos problémákat egy frissítés elvileg már orvosolta.

A magunk részéről az elemzéshez azt is hozzátennénk, hogy az emberek szeretnek a neten panaszkodni, úgyhogy egy reprezentatív, offline felméréshez képest valószínűleg nagyobb az elégedetlenek aránya.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik