A játékot fejlesztő Rovio csupán néhány hete jelentette be, hogy a játék különböző verzióit már 400 milliószor töltötték le a felhasználók, májusban még csak 200 millióról beszéltek, most pedig átlépte az 500 milliós küszöböt.
Hihetetlen a terjedés üteme és annak fényében, hogy az eredeti játék 2009 decemberében, vagyis csupán szűk két éve jelent meg, kétségtelenül elismerésre méltó.
Persze a Rovio egy percig sem pihen. A játékok digitális terén kívül is folyamatosan terjeszkedik: hol szakácskönyvet ad ki, hol plüssállatokat készít. Ráadásul már a kutyák is a mérges madarakkal játszanak.
A cég vezetőjének elmondása szerint őket az sem zavarja, ha hamisítványokat készítenek, sőt, kifejezetten örülnek neki. Bevallása szerint számos alkalommal épp azért jár a bolhapiacokon (online és offline egyaránt), hogy a hamisítóktól vegyen át ötleteket.