Az Invitech hazánk egyik vezető üzleti informatikai és távközlési megoldásszállítójaként külön figyelmet fordít a vállalati szintű ügyfélélményre. Az infokommunikációs társaság B2B (cégek közötti) szolgáltatóként az ismeretterjesztést is kiemelten fontosnak tartja, amit jól mutat a HVG Brandchannel oldalán a napokban megjelent összefoglaló anyaguk is.
A definíció szerint az ügyfélélmény (customer experience – CX) az a fogyasztói benyomás, amely az ügyfélút valamennyi érintkezési pontján az ügyfelet ért racionális és emocionális, tudatos és tudatalatti hatások következtében alakul ki. A „customer experience” korábban csak elvont fogalomként létezett, ma viszont már külön szakma alakult köré, amelynek célja, hogy a kliensek igényeit a lehető legjobban kiszolgálja, ezzel segítve sikerre az adott céget.
Új távlatokat nyit az okostechnológia
Az ügyfélélmény fokozására új perspektívát jelent az Internet of Things (IoT), vagyis a dolgok internete. A szerteágazó innovatív lehetőségekre – így például a tömeges mérésekre, a valós idejű adatgyűjtésre és a gyors, hatékony kiértékelésekre – jó példa az Invitech IoT Insights online platformja. A platform integráltan, egy kézből kínálja a különböző szenzorok, adatbázisok és rendszerek monitorozását és üzemeltetését, valamint az ezekből származó adatok gyűjtését, feldolgozását és megjelenítését a vállalati felhasználók számára. Ők ezáltal gyorsabban, eredményesebben tárhatják fel az üzleti hatékonyságot javító összefüggéseket, és még magasabb színvonalon szolgálhatják ki saját ügyfeleiket is.
A klasszikus ügyfélszolgálat is még fontosabbá válik
Természetesen a „hagyományos” szolgáltatások esetében is fontosak a további ügyfélszemléletű fejlesztések. Az Invitech ügyfélportálján néhány kattintással intézhetik a felhasználók az üzleti szolgáltatással kapcsolatos ügyeiket, legyen szó a korábbi és friss számlák áttekintéséről, a legújabb ajánlatokról. A portálon keresztül továbbá bejelentést lehet tenni a hibákról, illetve az esedékes karbantartások időpontjáról is lehet tájékozódni, de itt módosíthatók a személyes adatok is.
A szolgáltató természetesen nem hagyja személyes segítség nélkül azon ügyfeleit sem, akiknek erre lenne szükségük, hiszen kérhetnek visszahívást is. A cég egy most futó kampányában pedig minden segítséget megad azoknak a vállalkozásoknak, amelyek a jövőben a korszerű, számos előnnyel járó e-számlára váltanak.
Az ügyfélélmény szempontjából a szolgáltatások minősége – és ára – is kulcskérdés. Az infokommunikációs vállalat kiemelt figyelmet fordít az intelligens biztonsági szolgáltatásokra, az adatközpont- és felhőszolgáltatásokra, valamint a komplex – internet mellett telefonkapcsolatot is biztosító – megoldásokra is.
Az Invitech gondol azokra is, akik az iparági folyamatokra szeretnének figyelmet fordítani: a társaság rendszeresen frissülő szakmai blogján és Facebook-oldalán a legjobb szakemberek adnak tájékoztatást a technológiai trendekről, az infokommunikációs ágazat fejlődésének irányairól.
Kiemelt fotó: Thinkstock