Legyen rajta az összes fontos (és pontos) elérhetősége
Még véletlenül se hiányozzon a név, a cégnév és a beosztás, valamint fontos a cég címe, a telefonszám(ok), az e-mail és a honlapcím is. Célszerű a preferált elérhetőséget előrevenni.
Láthatóság mindenek felett
Törekedjen arra, hogy minden olvashatóan kerüljön rá a névjegyre. Felejtse el a kis betűket, a betűtípusok keverését, a nehezen olvasható szöveget. A név legyen a leghangsúlyosabb elem.
Vizualizáljon!
Egy szín, egy erős szimbólum, ami a tevékenységére utal, a későbbiekben sokat segít. Vizualizáljon, de legyen egyszerű.
Jól jöhet a memóriafogas
Adjon a névjegykártyához valami pluszt magáról vagy a szolgáltatásról. Használja ki a kártya hátoldalát: például egy mondatban összefoglalhatja a tevékenysége lényegét, vagy rajta lehet a szlogene.
Hagyjon üres helyet is
Bár kicsi a rendelkezésre álló felület, de így is érdemes a partner számára olyan helyet hagyni, ahol jegyzetelni tud, hogy később is be tudja önt és a szolgáltatását azonosítani.
A névjegy a networking szerves részét képezi, és csak egyike azon eszközöknek, amelyekkel tudatosan és sikeresen építhet üzleti kapcsolatokat. A cégek 97 százaléka üzleti ajánlások révén kapja új ügyfeleinek nagy részét. Ugyanakkor csak 3%-uk használja ezt tudatosan – összegzi a világ legnagyobb, tudatos üzleti kapcsolatépítéssel foglalkozó szervezete, a Business Network International. A szervezet 2008 óta van jelen Magyarországon, és azóta már közel 800 vállalkozás vált a BNI tagjává.