Október elején a Magyar Adományozói Fórum (MAF) független bíráló bizottsága kétszeresen is kitüntette az Invitel társadalmi felelősségvállalását: Az Év Társadalmi Befektetési Programja kategóriában második, míg a Leginnovatívabb Támogatói Program kategóriában harmadik díjjal jutalmazta a társaság tevékenységét.
Az Invitel InnoMax-programjával indult el a pályázaton, amelyet azzal a céllal hozott létre, hogy támogassa a hazai cégek innovációs törekvéseit, és felhívja a figyelmet a vállalkozások fejlesztéseire és erőfeszítéseire.
A Társadalmi Befektetések Díj a hazai CSR-díjak között az egyetlen, amely a hosszú távú társadalmi-gazdasági fenntarthatóságot is szolgáló támogatói tevékenységekre szeretné felhívni a figyelmet. A fórum további célja, hogy ösztönözze az üzleti szektor még proaktívabb társadalmi szerepvállalását és a szektorok közötti eredményesebb összefogást.
A legkiválóbb márkák között
A napokban az üzleti szektor (B2B) legkiválóbb márkáinak járó Business Superbrands 2014 díjat is elnyerte az Invitel. A Superbrands Magyarország szakértői bizottsága idén hetedik alkalommal ítélte oda a díjakat. A független szakemberekből álló zsűri a Bisnode-adatbázis, valamint szakmai kamarák és szövetségek segítségével döntött arról, hogy mely üzleti márkák viselhetik a védjegyet.