A hazai e-kereskedelem folyamatos fejlődést mutat. Az elmúlt évek során úgy a webáruházak forgalma, mint a vevők száma, illetve a kosárérték is növekedett, így 2013-ban a teljes értékesítés 19,3 százalékát tették ki az online eladások.
A GfK korábbi felmérése szerint tavaly az internetezők 75 százaléka nyilatkozott úgy, hogy vásárolt már az interneten, a 15-59 éves korosztály több mint negyede pedig havonta gyarapította az online vásárlók sorát.
2013-ban az e-kereskedelem becsült értéke 200-220 milliárd forint volt. Ehhez hozzájárult a Magyarországon 2010 óta minden évben megrendezett Internetes Vásárlás Napja (DotcommerceDay) is, amikor a partnerként csatlakozó internetes oldalakon számos akció várja az érdeklődőket.
A várhatóan több mint 400 cég részvételével zajló november 7-ei akcióban ezúttal az Invitel is részt vesz. Az ajánlat keretében november 7-ig a szervervirtualizációs-, a tömeges SMS- és eDM-szolgáltatás, valamint a Call Center szolgáltatás bármelyikét 10 százalék kedvezménnyel rendelhetik meg a vállalati ügyfelek. Közülük elsősorban az online vásárlókat célzó weboldal-üzemeltetőknek lehet kedvező a szintén november 7-éig tartó, 15 százalék kedvezményt nyújtó ajánlat, amely a három szolgáltatás csomagban történő megrendelése és előfizetői szerződéskötés esetén érvényes. A szolgáltató lakossági ügyfeleknek szóló kedvezményeiről itt olvashat. (x)