Sorozatban idén ötödször került fel a Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban verseny dobogójára az Invitel. A nagyvállalati kategóriában a személyes ügyfélkiszolgálás kategóriában szerzett második hely azt jelzi, hogy tavalyhoz képest egy helyet javított a vállalat.
A díj odaítéléséhez számos kritériumnak kell megfelelniük a pályázóknak. Az eredményeket 60 százalékban a saját ügyfelek elégedettsége határozza meg, 40 százalékban pedig az általános sztenderdek a mérvadóak.
„A szolgáltató szektorban dolgozva, számunkra a siker egyetlen fokmérője az ügyfelek elégedettsége. Akkor végezzük jól a munkánkat, ha előfizetőink elégedettek a szolgáltatásainkkal, kitartanak mellettünk, és másoknak is jó véleményt mondanak rólunk. Ennek van egy termékoldala, vagyis hogy az elérhető legkorszerűbb szolgáltatásokat és vonzó csomagokat kínáljunk. Másik meghatározó része pedig, hogy milyen érzésekkel távoznak ügyfelek az Invitel Pontokból, vagy milyen benyomások alakulnak ki bennük a személyes értékesítés során. Nagyon büszkék vagyunk rá, hogy már ötödik éve dobogós helyezést érünk el ebben az országos felmérésben” – mondta Horváth János, az Invitel lakossági értékesítési igazgatója.
A felméréseket és a sorrend megállapítását egy független, az ügyfélélmények mérésére szakosodott cég, a ClientFirst Consulting Kft. végezte.
A 2009-ben megalapított Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díj az ügyfélvéleményekre, a korszerű és elvárható ügyfélkiszolgálási sztenderdekre alapozva objektíven méri a részt vevő cégeket. Megmutatja, mennyire elégedettek az ügyfelek, és lehetőséget ad a részt vevő vállalatoknak a kiszolgálási színvonal összehasonlítására.