A francia ásványvízpiac óriását, az Eviant is érzékenyen érintette a válság, a film egy globális kampány részeként készült, s megszerezve „A legnézettebb reklám” címet bejutott a Guinness Rekordok Könyvébe. 2009 november 9-ig az Eviant tulajdonló Danone adatai szerint mintegy 45 millióan (45 166 109) töltötték le a reklámfilmet.
A szpotban rollerező csecsemők táncolnak a saját műfajában klasszikusnak számító 1979-es hiphop sláger, a Rapper’s Delight feldolgozott verziójára. Nagyon jó hatást gyakorolt a depressziós piacra a reklám – fogalmazott az ötlet kitalálója, Rémi Babinet, a BETC Euro RSCG alapítója és az Euro RSCG globális kreatív vezetője.
A világ legnagyobb ásványvízgyártója tavaly mintegy 7 százalékos visszaesést regisztrált. A cég szerint a kampány hatására lassult idén a csökkenés, de szakértők szerint közrejátszott benne az is, hogy kevesebbe kerül az ásványvíz, mint tavaly ilyenkor.