A világhírű svájci csokoládégyár azt nem hozta nyilvánosságra, hogy mennyit fizet a férfi tenisz világranglista éllovasának a megállapodás keretében. A svájci teniszező az első híresség a Lindt 160 éves történetében, akit felkértek a cég imázsának erősítésére. A megállapodásról kiszivárgott információk szerint Roger Federer többek között egy televíziós reklámkampányban tűnik majd fel a Lindt&Sprüngli termékeket népszerűsítve, emellett várhatóan egyéb promóciós akciókban is segíti majd a cégek. Így többek között a Les Grande elnevezésű kampányban is részt vesz a svájci teniszező, amely az Adweek információi szerint egy olyan termék köré épül, amely magasabb arányban tartalmaz mogyorót, mint a világ bármely más csokoládéja.
A reklámkampányokat összekapcsolják a világranglista vezető teniszező jótékonysági kezdeményezésével a „The Roger Federer Foundation”-nel, amely a világ elmaradott részein támogatja az oktatás fejlesztését. A megállapodás kapcsán Roger Federer elmondta, hogy már gyermekkorától nagy rajongója a Lindt csokoládénak, ami lévén, hogy svájci, nem is annyira meglepő.