A Hungarospa Hajdúszoboszlói Zrt. kommunikációs és pr-feladatokra kiírt pályázatának tétje az élményfürdő 20 másodperces, animációs reklámfilmjének elkészítése és a reklámhelyek foglalása mellett az Aqua Palace-szal kapcsolatos pr-cikkek megjelentetése az írott és elektronikus sajtóban. A győztesnek ezen felül a projekthez kapcsolódó kiadványokat és prospektusok is el kell készítenie. A pályázat keretösszege 32,5 millió forint.
A gyógyfürdő tárgyalás nélküli, nyílt tenderén az egyes feladatokra külön-külön is lehet pályázni. A televíziós kampányfeladatra minimumkövetelmény legalább egy turisztikai témájú reklám, és egy, legalább 10 millió forint értékű, vagy 30 reklámmegjelenést tartalmazó televíziós kampány. Az írott sajtóhoz kapcsolódó feladatok ellátásához egy 4 millió forint értékű, vagy országos napilapban legalább öt megjelenést biztosító kampányreferencia az elvárás, míg az online kommunikáció esetében egy 50 ezer bannermegjelenést felmutató kampány a feltétel. A prospektusok elkészítéséhez egy 10 ezer darabos, vagy egy 4 millió forint értékű szórólapos kampányt kell felmutatni.
A televíziós kampány keretösszege 15 millió 900 ezer forint, az írott és online sajtókampányok értéke egyenként 5 millió 800 ezer forint, míg a prospektusok elkészítésére 5 millió százezer forint a keretösszeg.
A pályázatok elbírálásakor az összességében legelőnyösebb ajánlat nyer. A bírálati szempontok közül a legnagyobb súlyt a televíziós szpotok, az írott és online sajtóban elhelyezett hirdetések várható hatékonysága kapja.
Az ajánlattételi határidő október 15-e, az eredményhirdetés várhatóan október 22-én lesz.