A lapok közé erősített miniképernyőn a CBS tévécsatorna hirdeti majd sorozatainak új évadait a technológia segítségével. Az öt centiméteres képernyőátlóval bíró szerkezetbe parányi hangszórót is beépítettek, a fejlesztés az Americhip nevű vállalat érdeme.
Az előzetesek mellett reklám is lesz az „újságcsatorna” műsorán, az olvasó-nézők egy Pepsi-reklámot nézhetnek meg. Azt, hogy pontosan milyen példányszámban kerül a standokra a mozgóképpel ellátott lapszám, egyelőre nem közölték, csak annyit lehet tudni, hogy többezres tételről van szó. A pontos szám mellett a reklámfogás költségei sem ismertek, a Financial Times által idézett szakember szerint egy-egy miniképernyő több dollárt kóstál.
A mobiltelefonok kijelzőinek méretével megegyező tévé újratölthető elemekkel üzemel, így az élmény tartós lehet az olvasók számára. A bejátszásokat tároló chip technológiája a zenélő üdvözlőkártyákéhoz hasonlít, a képernyő akkor lép működésbe, ha az újságolvasó odalapoz – írja a BBC internetes oldala.