A sorozat első epizódjára 2,8 millióan voltak kíváncsiak, ez a Reklámőrültek történetének eddigi rekordja, amelyet a The Hollywood Reporter keddi online jelentése a műsor Emmy-díjainak, a kedvező kritikai visszhangnak és a jó marketingmunkának tulajdonított. A tavalyi évad nyitányához hasonlítva idén 30 százalékkal több néző ült a képernyő elé.
A kábeltévé-csatorna azt is megemlítette, hogy mindeddig közel félmillió alkalommal töltötték le Mad Men Yourself elnevezésű hősteremtő játékukat, ami szintén a műsor népszerűségét jelzi.
A Fidesz csinál erős, magabiztos, kompetens vezetőt Magyar Péterből?
Mi következik a friss közvélemény-kutatásokból? Kit tart felelősnek romló életszínvonaláért a nép? Mit üzen Dombóvár? És mit üzen az, hogy Lévai Anikó is megjelent Szájer József rehabilitációján? Bánszegi Rebeka, Bita Dániel, valamint Nagy József a stúdióban.