A nagy érdeklődés rávilágított, hogy a kkv-k nagy része még mindig nem rendelkezik kellő ismerettel cégvezetés terén. A vállalatoknak szinte minden területen akadnak alapvető hiányosságaik. Schlingloff Sándor online marketing tanácsadó tapasztalata szerint a hazai vállalkozások 85 százaléka azért küszködik, mert felkészületlenül indult el. Előadásában 10 nélkülözhetetlen, de triviálisnak tűnő kategóriát mutatott be, aminek mindnek szerepelnie kell a vállalkozások stratégiájában (üzleti ötlet életképességének vizsgálata, a célcsoport elemzése, pozícionálás stb.).
Marketing témakörben számos más előadás is zajlott. Wolf Gábor kkv marketing szakértő az ügyfélszerzés fontosságára hívta fel a figyelmet, valamint arra, hogy kkv-k esetében a cégvezetőnek kell kontrollálnia ezt a stratégiai területet. A marketing eszközök közül a direkt marketinget javasolja, amely hatékony kapcsolattartó eszköz lehet. Jagodics Rita marketing fitnesz edző pedig arra adott választ hogyan lehet az induláskor a nullára csökkenteni a kockázatot a marketinggel. A szakértő főként a jó reklámeszköz ismérveiről, a cégnév és az arculat fontosságáról beszélt.
A nap során üzleti motiváció és pénzügyek témában zajlottak még előadások, valamint a vállalkozóként is elismert Kovács Kokó István beszélt sikerei titkáról.