A Magyar Telekom egységesíti márkastruktúráját, ennek részeként 2008 őszén bevezeti a T-Home márkát, amely a T-Com, a T-Online és a T-Kábel neveket váltja fel. A döntés célja, hogy a Magyar Telekom a Deutsche Telekomnál 2007 májusában kialakított egyszerűbb, az ügyfelek számára az egyértelmű azonosítást segítő márkastruktúrát vezesse be, ezzel is erősítve piaci pozícióját.
„Nem akarom, hogy a gyerekeim Putyin országában nőjenek fel. És nem akarom, hogy bunkerba kelljen hordanom őket”
Fejbe lőtt gyerek, akinek szeme láttára végezték ki az apukáját, több ezer hiányzó sofőr a közösségi közlekedésből, őrült technológiai fejlesztési háború a fronton, a visszatérő veteránok integrációs nehézségei, idegroncsolásra szánt éjszakai bombázások – történetek Ukrajnából, ahol kormánytagokkal, civil vezetőkkel és újságírókkal is volt alkalma találkozni Pető Péternek.