A jól ismert, 82 országban működő és hazánkban negyedik alkalommal megszervezett Superbrands program mellett idén először kiosztották a Business Superbrand díjakat is. Ellentétben nagy testvérével, ez az elismerés nem a fogyasztókat és a nagyközönséget célzó márkákról, hanem az üzleti szféra szereplőiről szól. A több százezer vállalkozó által kiválasztott 3000 márkából a piacot jól ismerő 14 szakértő ítélte oda a díjat az informatikai cégnek.
Háy János: Nem kellenek pöffeszkedő mágnások, a kizsákmányoló a fejünkben van
Írás közben magamon kívül nem látok más olvasót. Lehet, hogy titkon kamasznak képzelem magam – mondja Háy János, akivel az évtizedek alatt publikált versein, regényein és drámáin túl beszéltünk arról is, miért olyan rafinált a modern kapitalizmus és miért nem elégszünk meg az elégedettséggel. De vajon miért csalódik minden szülő a gyerekében? Miben radikális a jézusi gondolat ma is? Hogyan roppantotta meg a gimnázium és miként rázódott helyre a több éves lébecolás után? Interjú.
