Budapest, 2005. július 27. – Az Epicor Software Corporation (NASDAQ: EPIC), a középvállalatok számára fejlesztett ügyviteli rendszerek vezető szállítója hírül adta, hogy megjelent és az egész világon kapható az Epicor iScala új kiadása. Az Epicor iScala a globális vállalatok részlegeinek és leányvállalatainak igényeihez tervezett átfogó vállalati szoftvercsomag, amely több mint 34 nyelven használható és iparág-specifikus szaktudást is magában foglal a vendéglátás, a gyógyszeripar és az ipari gyártók számára.
A Microsoft .NET és webszolgáltatási technológiáit hasznosító, szolgáltatásorientált architektúrára épülő Epicor iScala új kiadásában tovább bővültek a raktárkezelési lehetőségek a Központi raktár funkcióval; az igénylések biztonságosan kezelhetők az Igényléskezelési funkcióval; a vásárlók adatai még részletesebben jeleníthetők meg az iScala CRM szolgáltatási információival; a beszerzési számlák hatékonyabban kezelhetők az újraterhelések és a több megrendeléshez illesztés segítségével; végül egyszerű a rendszer frissítése az adatkonverziós varázsló segítségével. Az Epicor az iScala csomagot 2004 júniusában, a Scala Business Solutions NV felvásárlásakor szerezte meg.
Globális vendéglátóipari funkciók
A vendéglátóipari felhasználókat az új Epicor iScala kiadás számos továbbfejlesztéssel kényezteti: tartalmaz például egy sor új kimutatást a vendéglátóipar üzleti folyamatainak még hatékonyabb támogatásához. Az Epicor iScala Hospitality – az Epicor for Hospitality and Entertainment megoldás része – immáron nyolcéves múltra tekinthet vissza, és a globális vendéglátóipari megoldás mostanra több mint 60 országban, a világ 20 legnagyobb hotellánca közül 14-nél működik, több mint 300 hotelben. Az iScala Hospitality egy teljes mértékben integrált megoldás a pénzügyi és anyaggazdálkodás, illetve a kimutatások és költségkészítés támogatására. Vásárlói között megtalálhatók a világ legnagyobb hotelláncai, mint például a Sheraton, a Radisson SAS, a Four Seasons és a Hyatt International, továbbá számos helyi és független hotellánc.
A vendéglátóiparban működő szervezetek számára a háttériroda integrálása a tényleges értékesítési helyekkel (POS) és az eszközkezelő rendszerrel (Property Management System, PMS) a nyereséges és veszteséges működés közötti különbséget jelentheti. Az új iScala POS/PMS integrációs modul mindent tartalmaz az értékesítési helyek és a PMS integrálásához, illetve a számlák, a készpénz, az eladások, a csoportos elszámolás és a menük információinak szinkronizálásához.
Az új kiadásban az igényléskezelés az iScala Anyagkezelés teljes mértékben integrált része, amely lehetővé teszi, hogy a felhasználó egy sablon segítségével készítsen el egy Készletigénylést, anélkül, hogy tudnia kellene, hogy raktárról vagy a szállítótól fog érkezni az áru; majd utána kezeli a szükséges jóváhagyási és teljesítési folyamatokat.
A globális funkciók bővülése
A globális funkciók a legújabb iScala-kiadás igen fontos részét képezik. A megoldás immár thai nyelven is elérhető, összesen a világ 34 nyelvén. Készült továbbá egy általános partnernyelv-importálási funkció, amelynek segítségével a nem szabványos nyelvek is támogathatók, illetve importálhatók. Néhány hasznos funkció az európai országok számára: a helyi, országos értékcsökkentési módszerek támogatása, az Európai Közösség ÁFA-szabályainak kezelése, valamint európai készpénz-kedvezmények.
Latin-Amerika is sok újdonsággal gyarapodik ebben a kiadásban: a honosítás finomításán túl számos helyi piaci sajátosságot is kiszolgál a program: az iScala Advanced Tax Engine (adózási alrendszer) például támogatja Latin-Amerika (és a világ sok más helyének) különféle adóinak kezelését. A rendkívül rugalmas iScala Advanced Tax Engine a következő adónemeket kezeli: ÁFA, adóelőleg, visszatartott adó, ÁFA-túlfizetés, nyereségadó-előleg, visszatartott nyereségadó-előleg, visszatartott jövedelemadó és saját visszatartott jövedelemadó.
Az iScala ezenfelül támogatja az adóvisszatartási igazolásokat is, amelyek Latin-Amerika egyes országaiban a számla rögzítésekor kerülnek kiszámításra és meghatározott formátumú igazolást kell készíteni róluk. Latin-Amerika más országaiban a számlákat a helyi hatóságok által kibocsátott speciális, előnyomtatott, sorszámozott papírra kell nyomtatni. Az Epicor iScalában mindez automatizált.
Átfogó megoldás a középpiac számára
Az Epicor iScala egy teljes mértékben integrált, kollaboratív jellegű vállalati erőforrás-tervezési (ERP) megoldás, amely támogatja a szolgáltatási tevékenységeket, az összetett projekteket, a szállítói lánc felügyeletét (SCM), az ügyfélkapcsolatok kezelését (CRM), az eszközök, szerződések és erőforrások felügyeletét, valamint a különféle alapvető pénzügyi műveleteket, lefedve és maximálisan kiszolgálva a cég működésének minden területét.
Az Epicor iScala a legnemzetközibb ERP megoldás, amelyet az Epicor Signature Implementation Methodology nevű módszertana támogat. A projektek ezrein bizonyított, tanácsadók százai által használt és továbbfejlesztett Signature segítségével az Epicor hatékony, jól irányított, konzisztens projekteket képes vezetni minden ügyfele számára, az egész világon.
„Nagy örömünkre szolgál, hogy bejelenthetjük az Epicor iScala legfrissebb verzióját” – jelentette ki Steve Humble, az Epicor iScala termék marketingigazgatója. „Az Epicor iScala 2.2 Service Release 2-ben új generációs technológiákat is világos továbblépési lehetőséget kínálunk minden Scala-vásárló számára. Továbbfejlesztett CRM-, globális és vertikális funkcióival az iScala új kiadása még egyszerűbb használatot, jobb integrációt és alacsonyabb összköltséget kínál.”
Amíg Dávid aludt, két prémiumtelefont rendeltek meg a nevében a Telekomtól
Újabb olvasónk nevében vásároltak drága készülékeket.