Kelet-Európai terjeszkedést, személyi változásokat, új márka-arculatot, és integrált stratégiát jelentett be a Porter Novelli. A világ három legnagyobb nemzetközi public relations cégének egyike, az Omnicom csoport tagja olyan hagyományos és internetes megoldásokat dolgozott ki, amelyekkel a nemzeti irodák közösen indulhatnak a multicégek kommunikációs feladatainak elnyeréséért, akár egyszerre hatvan országban. A vállalat új szlogenje: Many minds, singular results (Számos elme, egyedülálló eredmények). Az új elnök Gary Stockman, az eddigi USA vezérigazgató lett. Ezt a pozíciót újonnan hozták létre. A Porter Novelli vezérigazgatója Helen Ostrowski maradt. A változásokkal együtt tizenegy új szakértői területvezetőt neveztek ki. A tervek szerint a cég a jövőben nagyobb súlyt helyez a Közép-Európai pr-piacra. Ennek érdekében a svájci, osztrák, magyar, szlovák iroda megszerzése után Lengyelországban és Romániában is terjeszkedne. A közép-európai tanácsadó testület koordinátora Szántó Balázs, a Noguchi műveleti igazgatója lett.
(Forrás: MédiaFigyelő)