Az üzemi eredmény és a bevétel mérséklődésének hátterében az áll, hogy a Total egy több európai országot érintő tranzakcióban kútcserét hajtott végre a Shellel és ennek során 2003-ban és 2004-ben megvált 40 magyarországi saját tulajdonú, illetve 30 franchise rendszerben működtetett töltőállomásától.
Anhauer Ervin a társaság pénzügyi igazgató az MTI érdeklődésére nem árulta el, hogy mekkora volt a magyarországi kúthálózatuk értéke, csupán annyit mondott, hogy egy zöldmezős töltőállomás létrehozása a telekár nélkül napjainkban 150-200 millió forintba kerül.
A pénzügyi igazgató elmondta, hogy a benzinkutak átadásával jelentős értékesítési csatornát veszítettek, ám eredményiek a hatékonyság növelésének köszönhetően jobban alakultak az eredetileg tervezettől. Hozzátette: rontotta ugyanakkor beszállítói pozícióikat az áfa-visszatartás, mivel emiatt ismét megnőtt Magyarországon a körbetartozás. Az igazgató szerint nem tett jót a piacnak az sem, hogy a mezőgazdasági agrártámogatások kiutalása akadozik, mivel így a beszállítóknak kell finanszírozniuk a termelőket.
Kínaiak nyomulnak a Liszt Ferenc repülőtér környékén, hogy uniós hídfőállást építsenek
A budapesti reptér az e-kereskedelmi áruk szállításának, vámkezelésének az egyik legforgalmasabb európai csomópontja lett a koronavírus-járvány óta. A drasztikusan megnőtt csomagmennyiség egyre gyakrabban okoz káoszt a csomagküldő cégek szolgáltatásában, miközben a kínai csomagok kézbesítése igen hálátlan feladat.