Az első Black Friday (fekete péntek), melyet az eMAG szervezett, a magyar online vásárlás történelmének jelentős mérföldkövévé vált – írja a cég közleményében.
Mint az ominózus napon mi is hírt adtunk róla, két óra alatt 800 millió forintért vásároltak náluk a magyarok, és volt még ennél feljebb is.
A mérleg
A Black Friday napján 95 ezer terméket vásároltak az oldalukon. Összesen több mint 1,2 millió látogató volt náluk csupán ezen az egyetlen napon. Rekord forgalom volt a mobil platformjukon is: 350 000 látogatás és a vásárlások 11 százaléka is innen érkezett
A Black Friday napi vásárlások összesített értéke pedig végül meghaladta az 1,7 milliárd forintot, a kedvezmények összegét pedig közel 550 millió forintnyira tette a cég közleményében. A cég legnagyobb riválisának számító Extrem Digital oldalán 1 millió látogatást regisztráltak, és 700 millió forint értékben vásároltak az akciós termékekből – számolt be a HVG.hu.
Pénteki cikkünkben is jeleztük, Magyarországon egyelőre az online boltok kapták rá a feketepéntekezésre, és náluk rendre rekordforgalmat hoz ez a nap. Az oflline üzletek még nemigen fedezték fel e lehetőséget, tehát távolról sincs annyi és olyan mértékű akció, mint az ötletgazda Amerikában.