Pénzügy

Horror drága kötelező biztosításról kaptak csekket az ügyfelek

Alaposan meglepődtek az egyik biztosító ügyfelei, ugyanis a vártnál lényegesen magasabb biztosítási összegről kaptak csekket.

Az olcsóbb díjak reményében sok autós fürkészi a biztosítók ajánlatait, vannak azonban olyanok, akik nem keresnek új tárasásgot, mondván a különbség elhanyagolható. Márpedig a különbség akár tízezer forint is lehet. Pontosan ennyiről számolt be a Hír24-nek egy panaszos. A döbbenet után rögtön felhívta az ügyfélszolgálatot, és megkérdezte, miért ilyen drága idén a kötelező. Néhány nap múlva, telefonon érkezett a válasz: a biztosító hibázott, téves összeg került a csekkekre, de nem egyedi módon. Mindenki, aki az Aegon ügyfele, és októberben volt a kötelező biztosításának fordulója, ugyanilyen összegről kapott értesítést.

„Egy sajnálatos IT rendszerhiba miatt kapott téves évfordulós díjváltozásról szóló értesítő levelet (indexlevelet) nagyjából ezer ügyfelünk. A hibát időben észrevettük, javítottuk, az ügyfeleinktől elnézést kértünk. A helyes díjat tartalmazó leveleket november első hetében postáztuk. Az ügyfelek nagy többsége elfogadta a javítást. A téves kiküldésekből anyagi kára senkinek nem keletkezett” – mondta a Hír24-nek Drevenka Edit, az Aegon Magyarország kommunikációs igazgatója.

Ha mégis van még olyan autótulajdonos, aki magasabb összegről szóló értesítést kapott az Aegontól, mindenképp keresse meg a biztosító ügyfélszolgálatát és kérjen információt.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik