Mivel új luxusüzlettel bővült az Andrássy út bevásárló negyede, a Napi.hu annak nézett utána, vajon ezek a boltok mekkora hasznot hoznak a tulajdonosaiknak. Vagyis mennyire éri meg üzemeltetni a kifejezetten drága, márkás termékeket kínáló üzleteket.
Alig volt nyereséges üzlet
Áttekintésük szerint a magyar tulajdonú üzletek között alig akadt nyereséges, és a forgalom sem igen emelkedik már évek óta. Megvizsgálták például, hogyan teljesített a Louis Vuitton, a Gucci, a Max Mara, a Zegna és a most új üzletet nyitó Il Bacio di Stile. Közülük csak kettő volt nyereséges. Ha kíváncsi, hogy melyik, kattintson.
A teljes Andrássy úti luxusbiznisz teljesítményét azonban nem könnyű megítélni, mivel a külföldi tulajdonban lévő üzletek adatai nem találhatóak meg a magyar céginformációs rendszerben.