Gazdaság

Meddig terjed egy márka felelőssége a fogyasztóiért? – PICK Bordó túraútvonalakkal a kiegyensúlyozott, egészségtudatos életmódért

PICK
PICK
Már a 8 és 15 év közötti gyerekek is átlagosan napi négy órát használják a telefonjukat és minél idősebbek, annál többet töltenek a telefonjuk képernyője előtt. Magyarország ráadásul uniós összehasonlításban a sereghajtók között volt a testmozgást végzők között egy Eurostat kutatás alapján. De mit tehet ezen trendek ellensúlyozására egy élelmiszeripari márka? Meddig terjed egy márka felelőssége a fogyasztói iránt? A PICK számára nem kérdés, hogy felelősséget vállal ebben, ezért most a márka a minőségi útravalók mellett a Magyar Természetjáró Szövetséggel közösen kialakított túraútvonalakkal igyekszik népszerűsíteni a közös kirándulásokat és testmozgást a fiatal generációk és minden magyar ember jólléte érdekében.

234 perc, vagyis majdnem 4 óra. Ennyi a napi átlagos képernyőidő, amit a 8 és 15 év közötti gyerekek a telefonjuk előtt töltenek a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) mobiltelefon-használatot és online viselkedést vizsgáló 2023-ban készült kutatása szerint. A napi képernyőidő a 9 perc és a majdnem teljes nap között változott és egyértelműen látszott, hogy minél idősebb egy gyerek annál több időt töltött a telefonja előtt naponta.

Az Európai Unió statisztikai hivatala, az Eurostat mérése szerint ráadásul Magyarország teljes lakossága a sereghajtók között van, ami a testmozgást illeti. A magyaroknál csak a horvátok és a portugálok mozognak kevesebbet. A válaszok összesítése alapján Magyarországon mindössze a lakosság fele edz hetente legalább egyszer.

Ezek azok a trendek, amelyek miatt egy felelős márkának cselekednie kell” – mondta a PICK részéről Szokolai Júlia, a Bonafarm Csoport húságazatának stratégia és marketing igazgatója. „Több mint 150 éves magyar márkaként részei vagyunk a hazai közösségnek és felelősséggel tartozunk a fogyasztóinkért. Tudjuk, hogy a kiegyensúlyozott táplálkozás mellett a rendszeres mozgás is hozzátartozik az egészségtudatos életmódhoz. Fontosnak tartjuk, hogy mindenkit, így a fiatalokat is kimozdítsuk a négy fal közül, a kütyük mellől és buzdítsuk őket arra, hogy töltsenek minél több időt a szabadban, legyen menő és trendi a túrázás. Egy kirándulás pedig nem csak a fizikai jóllétünket erősíti, de minőségi együttlétet is jelent a családdal és a barátokkal” – tette hozzá Szokolai Júlia.

PICK

A fenti kutatásokból kirajzolódó irányokon változtatni nem lehet csak szavakkal. A PICK ezértvadonatúj túraútvonalak kijelölésével igyekszik kedvet csinálni a túrázáshoz. A Magyar Természetjáró Szövetséggel közösen kialakított három darab PICK Bordó körtúrán külön szendvicsező pontokat is ajánlanak az oda érkező családoknak és túrázóknak, akik így a közös mozgás és az együttlét mellett a minőségi alapanyagokból készült, kiegyensúlyozott táplálkozásba illeszkedő útravalókkal is tehetnek az egészségükért.

Arról pedig, hogy a fiatalok is kimozduljanak a digitális világból a ValMar duó, vagyis Valkusz Milán és Marics Peti gondoskodik. Három daluk új, akusztikus verzióját kizárólag ezeken a túraútvonalakon lehet majd meghallgatni a kampány honlapján. Az érdeklődőknek fizikailag is a túraútvonalnál kell tartózkodniuk ahhoz, hogy lokáció cím alapján elérhetőek legyenek a feldolgozott dalok. A tavaszi kampány része az is, hogy a PICK szalámis szendvicseket nem akármilyen, hanem egyedi, neves kortárs grafikus, Kárpáti Tibor által tervezett uzsonnás zsákokban vihetik magukkal a túrázók.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik