„Orbán Ráhel és csapata jelenleg az amerikai Marriott International hotellánc legújabb budapesti szállodájának brandingjén dolgozik. Kiemelt céljuk, hogy történelmi múlton alapuló narratíván keresztül hosszútávú hazai és nemzetközi sikereket érjenek el” – szúrta ki a BDPSZ Zrt. honlapján az Mfor.hu.
Orbán Ráhel, a miniszterelnök lánya júniusban lett ügyvezető a férje, Tiborcz István tulajdonában lévő ingatlanos cégcsoport BDPST Koncept Kft. nevű leányvállalatában. A közlemény szerint a BDPST Koncept „elsősorban a tulajdonosi igényeket felmérve, majd vizsgálva a piaci trendeket és lehetőségeket, segítséget nyújt a tervezés folyamán egy olyan narratíva kialakításában, mely alapot ad egy új termék, hotel vagy étterem megszületéséhez, fejlesztéséhez. A későbbi szakaszban a narratíva mellett a márka megalkotásában is részt vesz kreatív csapat bevonásával. Nem áll meg a tervezői szakaszban, hanem végigkíséri a fejlesztési és építési folyamatokat, majd bevezeti a terméket a piacra.”
A BDPST Group portfóliójába tartozó hotelek és éttermek márkastratégiájának kialakításával a BDPST Hotel Management foglalkozott korábban, azon belül pedig Orbán Ráhel és csapata. A jövőben Orbán Ráhel ügyvezetésével önálló entitásként fog működni a BDPST Koncept. Mint kiderült, Orbán Ráhel csapata csapat számos márka koncepciójának kialakításán dolgoztak már: az ő munkájukat tükrözi a BOTANIQ Turai Kastély, az Alice Hotel, az 1700-as években épült Andrássy Kúria & SPA, valamint a Budapest szívében található Hotel Dorothea is. Az azonban nem derült ki, hogy a Marriott International hotellánc legújabb budapesti szállodájának brandingje pontosan mit takar.