Gazdaság

Kuna Tibor eladta két, egykor közpénzmilliárdokkal kitömött ügynökségi csoportját

Június közepén eladta két éve még piacvezető médiaügynökségi csoportját az időközben a kormány kegyeltjei közül látványosan kieső Kuna Tibor. Az egykor Szijjártó Péter külügy- és Seszták Miklós korábbi fejlesztési miniszterrel is jó kapcsolatot ápoló üzletember a Trinity Communications Kft.-t és a Young and Partners Kommunikációs Kft.-t (Y&P) is értékesítette — írta meg a G7.hu.

Kuna — az azóta szintén a kormány kegyeiből kiesett Csetényi Csabával együtt — a NER kedvenc PR-osának számított 2018 nyaráig, milliárdos megrendeléseket kaptak a Rogán Antal minisztériuma alá tartozó Nemzeti Kommunikációs Hivataltól. Ekkor azonban felmondták velük a szerződést, Kuna csoporja pedig egyetlen piaci megbízást tudott felmutatni. A G7 szerint pedig már a Lidl sem dolgozik a cégekkel.

A cégbírósághoz leadott iratok szerint a tulajdonosváltásról másfél hónapja döntöttek, pár nappal később pedig be is jegyezték az új tulajdonost, Bíró Istvánt. A szakmai körökben nem igazán ismert új tulajdonos már át is nevezte a cégeket: a Trinityből SBH Solution Kft., a Y&P-ből pedig HSB Product Kft. lett. A lap szerint Bíró Istvánnak nincs ügynökségi múltja.

Ez vár azokra, akiknek a kezét elengedi a NER
Mi történik azokkal a cégekkel, amelyek kiesnek a NER kosarából és az állami megbízások után a piacon kell teljesíteniük? Eljött az igazság pillanata.

Kiemelt kép: MTI/

Ajánlott videó

Olvasói sztorik