Az egyik Tescóban az üres péksütis polcról, illetve az arra kibiggyesztett áruházi elnézést kérő levélről készített fotót egyik olvasónk, amit fel is töltött az Instagrammra:
Aki esetleg nem tudja elolvasni, ez áll a tescós táblán:
Tisztelt Vásárlóink!
Sajnálatos módon szállítási problémák miatt ideiglenesen nem áll módunkban a teljes választék elérhetőségének biztosítása. A megoldáson már dolgoznak. Addig is szíves türelmüket és megértésüket kérjük.
Megkérdeztük, milyen szállítási problémák vannak, és tényleg gond van-e a péksüti- és fagyiellátással.
A Tesco válasza felér egy igennel, mármint elismerik, hogy vannak átmeneti gondok. Az történt ugyanis, hogy a vásárlók jobb kiszolgálása érdekében a közelmúltban átalakították a félkész és fagyasztott termékek logisztikáját. Hogy ez pontosan mit is jelent, azt nem részletezték. Annyit tudtunk meg, hogy az átállás a gondosnak ítélt előkészítés ellenére is nem várt problémákkal járt, emiatt nem tudják a félkész és fagyasztott élelmiszerek megfelelő elérhetőségét biztosítani boltjaikban. Hozzátették, a problémák elhárításán intenzíven és folyamatosan dolgoznak munkatársaik és partnereik.
Viszont az alapvető pékáruk (kenyér, kifli és zsemle) minden áruházukban folyamatosan elérhetők, a hipermarketek túlnyomó többségében a teljes pékáruválaszték több mint feléből (több mint 100 féle termék) megfelelő és stabil a kínálat.
A Tesco arra törekszik, hogy a félkész alapanyagból helyben sütött kulcspéktermékek folyamatos elérhetőségét minél előbb biztosítani tudja. Amíg ez nem teljesül, ezúton is elnézést kérnek az okozott kellemetlenségért.
Cikkünk megjelenése után küldte ezt a kaposvári Tescóban, a hűtőpultnál készített képet Dávid nevű olvasónk:
Kiemelt kép: Krizsán Csaba / MTI