Több hazai bank is nehezen talál call centereseket – írta az Index.
A szerző egy bankártól azt hallotta pl., hogy
vezérigazgatót, fiókvezetőt könnyen tudnánk felvenni, de a call centeresekkel bajban vagyunk.
A bankoknak ugyanakkor nagyon fontos, hogy jó minőségű és gyors contact centereket működtessenek, hiszen nagyon sok pénz múlhat egy lassú kártya-letiltáson, vagy akár egy rosszul végrehajtott átutalási tranzakción.
A nyolc nagybankot kérdezték, náluk mennyire nehéz fenntartani a megfelelő telefonos szolgáltatást. Bár a hivatalos válaszokban mindenki igyekezett optimistának, vagy legalábbis visszafogottnak mutatkozni a szolgáltatási szint fenntartásával kapcsolatban, azért azt többen elmesélték, hogy a kevés munkaerővel nehéz megfelelően lefedni a feladatokat.
A cikk szerint a lakossági bankok átcsoportosításokkal, az éjszakai szolgáltatások szűkítésével, vagy éppen a call centerek vidékre helyezésével védekeznek.