A Ferrari háromszintes központjában egy gyors ebéddel fogadják a látogatókat, közben hangzik el a marketingszöveg – milyen fontos a benzin és a kenőolaj a mai Forma-1-ben –, így az egész azért sokkal „fogyaszthatóbb”, majd átkísérik a vendégeket a mobil laborba.
A Forma-1 agyonszabályozott világában, amíg a versenyen használt benzinnek nagyon szigorú szabályoknak kell megfelelnie, a kenőanyagokra nincs semmilyen előírás. Emellett persze más meglepetés is éri a látogatókat. A Ferrarinál dolgozó vezető Shell-mérnök ugyanis egy hölgy. Aki két fontos dologért felel. Egyrészt minden csepp, az autóba kerülő benzinnek meg kell felelnie az FIA által jóváhagyott, homologizált minőségnek. Mivel a Shell lezárt hordókban viszi Angliából minden versenyre azt a körülbelül 2000 liter, azaz nagyjából tíz F1-autótanknyi üzemanyagot, ami kell, általában csak akkor kerül idegen anyag a tankba, amikor a szerelők az üzemanyag-ellátó rendszert bütykölik. A cikk teljes terjedelmében itt.